mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСегодня2288
mod_vvisit_counterВчера4620
mod_vvisit_counterНа этой неделе2288
mod_vvisit_counterНа прошлой неделе41368
mod_vvisit_counterЗа этот месяц83743
mod_vvisit_counterЭа прошлый месяц144656
mod_vvisit_counterВсего8007289
Сейчас: 67 гостей online
Ваш IP: 54.162.227.37
Сегодня: Июн 18, 2018
Баннер
ОБДАРОВАНІ ДІТИ Печать
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
Новости пгт Новый
Автор: Администратор   
28.05.2013 15:54


 
До основних сфер обдарованості відносять:

     освітню,

      наукову,

     художню,

     спортивну,

     підприємницьку

     комунікативну

 Найбільш складні питання в загальній проблемі обдарованості:

         Як виділити обдарованих дітей (які параметри та критерії брати за основу)?


         Що робити, щоб розвинути в обдарованих дітей їхній дар (хто і як повинен їх учити, де це треба робити: у спеціалізованих закладах чи ж дитині варто створювати умови для розвитку «на місці»).


 Деякі психологічні особливості обдарованих дітей

         сильно розвинене почуття справедливості, що виявляється дуже рано;

         дуже яскрава уява, в якій вимисел і реальність зливаються воєдино;

         добре розвинене почуття гумору (обожнюють незгідності, гру слів і т. п.);

         спроби вирішувати проблеми, що є не під силу;

         перебільшені страхи й надмірне сприйняття невербальних проявів почуттів оточуючими, тобто підвищена вразливість і ранимість;

         всепоглинаюча цікавість і розмаїтість інтересів;

         іноді переривають дорослих, не дослухують відповідь на поставлене запитання, тому що люблять самостійно «докопуватись» до суті.

Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми

  1. Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.

      2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.

     3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда”. Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність – зловмисне прилюдне приниження унікальних можливостей і навіть сарказм з боку вчителя – звичайно, недопустимі.

    4. Учителеві треба пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.

 Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.

         1. Бути доброзичливим і чуйним.

         2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.

         3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.

         4. Мати широке коло інтересів.

         5. Бути готовим до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.

         6. Мати педагогічну і спеціальну освіту

         7. Мати живий та активний характер.

         8. Володіти почуттям гумору.

         9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.

         10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.

         11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.

         12. Володіти емоційною стабільністю.

         13. Уміти переконувати.

         14. Мати схильність до самоаналізу

 У школі розроблена та реалізується програма  «ОБДАРОВАНА ДИТИНА» (на 2010-2015 роки), яка включає:

1.Загальні положення.

2. Мету та основні завдання програми.

3. Основні заходи програми :

  - Організацію науково-методичного та кадрового забезпечення .

- Систему пошуку обдарованих дітей.

 - Навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей.

4. Планування роботи з обдарованими дітьми.

5. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми.

Система роботи  з виявлення обдарованих дітей включає в себе:

         1. попередню діагностику сформованості інтелектуальних, творчих, спортивних та інших умінь;

          2. спостереження за роботою учнів на уроках ; під час  позакласних заходів;

          3. аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт, участі у різноманітних змаганнях;

          4. аналіз результатів участі учнів в олімпіадах, інтелектуальних змаганнях тощо.

 Кожен класний керівник школи на належному рівні організовує та проводить роботу з обдарованими дітьми. У течці класного керівника зібрано:

         1. всі нормативні документи щодо організації вищеозначеної роботи;

         2. методика американських вчених Хаана та Кафа щодо визначення напряму обдарованості кожного учня;

         3. карти інформаційного банку даних «Обдаровані діти» класу;

         4. пам’ятки вчителям для роботи з обдарованими дітьми;

         5. пам’ятки для батьків «Як виховувати обдаровану дитину»;

         6. Положення про загальношкільний учнівський рейтинг «Розумники й розумниці»;

         7. бібліографічний покажчик «Дитяча обдарованість» та ін.

 Для відстеження результативності роботи та відзначення досягнень  дітей у школі розроблене та працює положення про загальношкільний учнівський рейтинг « Розумники та розумниці». Щороку (за його підсумками) відбувається нагородження переможців за 8-ома номінаціями:

         1.«Воля до перемоги»,

         2. «Ерудиція та глибина знань»,

         3. «Громадянська позиція»,

         4. «Збережемо світ навколо нас»,

         5. «Світ прекрасного»,

         6. «Сила тіла та сила духу»,

         7. «Фантастичний проект»,

         8. «Я не чарівник, я тільки вчуся».

 


Підсумки загальношкільного рейтингу “Розумники і розумниці” за номінаціями:

1. “Воля до перемоги”

1.  Денисенко Анна (2 – А клас)

2. Дядик Олександр  ( 2-Б клас)

3. Зазимко Дарина ( 2-В клас)

4. Пасічник Євгенія ( 3-А клас)

5. Корнєєв Михайло  ( 3-Б клас)

6. Москаленко Катерина ( 3-В клас)

7. Кравченя Ольга ( 4-А клас)

8. Сірак Микола ( 4-Б клас)

 2. “Ерудиція та глибина знань”

1. Куницька Валерія ( 2- А клас)

2. Кириченко Дарина ( - клас)

3. Решетніков В’ячеслав ( 2-В клас)

4. Чорна Софія ( 3-А клас)

5. Луценко Яніта ( 3-Б клас)

6. Малишко Владислав ( 3-В клас)

7. Прокопенко Єгор ( 4-А клас)

8. Драган Олександра ( 4-Б клас)

 3. “Громадянська позиція”

1. Катеньова Валерія ( 2-А клас)

2. Гаврилець Аміна ( 2-Б клас)

3.Тютюн Аміна  ( 2-В клас)

4. Шкатула Владислав ( 3-А клас)

5. Панасова Влада ( 3-Б клас)

6. Пипка Олександра ( 3-В клас)

7. Самонова Діана ( 4-А клас)

8. Петренко Андрій ( 4-Б клас)

 4. “Збережемо світ навколо нас!”

1.  Волчанський Натан ( 2-А клас)

2. Дзендзелюк Олександр ( 2-Б клас)

3. Єфімов Богдан ( 2-В клас)

4. Ходаковський Даниїл та Ходаковська Анна ( 3-А клас)

5. Поплавська Єлизавета ( 3-Б клас)

6. Терещенко Аліса ( 3-В клас)

7. Чорна Олександра ( 4-А клас)

8. Волошина Карина ( 4-Б клас)

 5. “Світ прекрасного”

1.  Рябова Аліна ( 2-А клас)

2. Голуб Євген ( 2-Б клас)

3. Лесик Сніжана ( 2-В клас)

4. Іщук Карина ( 3-А клас)

5. Федько Ольга ( 3-Б клас)

6. Ясінська Анастасія ( 3-В клас)

7. Волкова Анастасія ( 4-А клас)

8. Лотицька Єлизавета та Антошко Ольга ( 4-Б клас)

 6. “Сила тіла і сила духу”

1.  Житняк Богдан ( 2-А клас)

2. Хмурін Олександр  ( 2-Б клас)

3. Ленченко Сергій ( 2-В клас)

4. Услистий Михайло ( 3-А клас)

5. Кучугура Ілля ( 3-Б клас)

6. Заступайло Олег ( 3-В клас)

7. Войтенко Богдан ( 4-А клас)

8. Саєнко Данило ( 4-Б клас)

 7. “Фантастичний проект”

1. Бердніков Данило ( 2-А клас)

2. Спориш Денис ( 2-Б клас)

3. Амелін Нікіта ( 2-В клас)

4. Балабан Анастасія ( 3-А клас)

5. Кривко Роман ( 3-Б клас)

6. Тихий Ростислав ( 3-В клас)

7. Білоконь Іван ( 4-А клас)

8. Мороз Анастасія та Богатир Володимир ( 4-Б клас)

 8. “Я не чарівник, я тільки вчуся”

1.  Осадчук Анастасія ( 2-А клас)

2. Кутузова Єлизавета ( 2-Б клас)

3. Думенко Климентій ( 2-В клас)

4. Діхтяренко Владислав ( 3-А клас)

5. Стельмашонок Діана ( 3-Б клас)

6. Матіщук Євген ( 3-В клас)

7. Кравченко Тетяна ( 4-А клас)

8. Куроп'ятник Максим ( 4-Б клас)


Обновлено 28.05.2013 17:09
 

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить